< Zpět na seznam možných posilnění či prevence

Chci zlepšit: Více svalů

O co jde?

Růst svalů je odpověď těla na rostoucí požadavky pro fyzickou kondici. Nicméně, aby se tělo dostalo do stavu, kdy bude podporovat růst svalů, třeba splnit jisté požadavky. Čím kvalitnější a lépe tyto požadavky svého těla naplníte, tím lépe pro vás. Růst svalů je vlastně obranná reakce těla na zvýšenou zátěž, ale samotná zátěž je jen podnět. Sval se zvětšuje pouze pokud má dostatek živin.

Odoo text and image block

Co radí odborníci?

,,V případě, že usilujete nabrat svalovou hmotu, neměli byste se vyvarovat proteinů, sacharidů, ani zdravých tuků, ovoci a zelenině. Právě tyto látky totiž svalovou hmotu budují i udržují. Na to, abyste nabrali svalovou hmotu, potřebuje vaše tělo kalorický nadbytek, a to pokud možná z kvalitních zdrojů stravy, které vám poskytne dost materiálu na její vybudování.
Vitamín D je potřebný pro zdravé kosti, ale i pro tvorbu svalové hmoty. V období nabírání svalové hmoty jsou významné suplementy proteiny. Je důležité mít na paměti podstatnou funkci aminokyselin a tou je ochrana a budování svalové hmoty. Správným výběrem aminokyselin dokážeme přesně podpořit tu část, na které nám záleží - ochrana svalové hmoty, zvýšení výkonu, ochrana před katabolismem nebo zrychlená regenerace svalstva po náročném tréninku.´´

      -- Doporučuje MUDr. Kamil Dvořák: Vápník, draslík, fosfor, riboflavin, niacin, Vitamin A, Vitamin D, Vitamin B12, Hořčík, protein, aminokyseliny

Přejděte do související kategorie v obchodě

a vyberte si vhodné produkty s kvalitním obsahem.